نوشته شده توسط : فولاد تجارت افلاک

نیم میلیون تن تیرآهن، محصول جدید فولاد خیام!

نیشابور: با راه‌اندازی بخش نخست مجتمع فولاد خیام، گامی مهم در جهت رونق تولید و اشتغال‌زایی در این شهرستان برداشته شد. این مجتمع که با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون یورویی و ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده، سالانه نیم میلیون تن تیرآهن، نبشی و سایر آهن‌آلات ساختمانی تولید خواهد کرد.

مهدی دونده، فرماندار نیشابور، با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: “مجوزهای اولیه ساخت این مجتمع فولادی در سال ۹۲ صادر شده بود، اما اجرای طرح با تأخیر و از سال ۹۹ آغاز شد. با تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت‌های دولت سیزدهم، خوشبختانه نیمی از این پروژه در طول کمتر از سه سال به بهره‌برداری رسید.”

وی افزود: “راه‌اندازی این مجتمع علاوه بر تولید انبوه تیرآهن و سایر مصالح ساختمانی، زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را نیز در این شهرستان فراهم کرده است.”

دونده با تأکید بر اهمیت این پروژه برای منطقه بیان کرد:
فولاد خیام می‌تواند نقش مهمی در رونق بخش صنعت و معدن در استان خراسان رضوی ایفا کند. همچنین، تولید انبوه تیرآهن در این مجتمع، نیاز کشور به این محصول را تا حد زیادی مرتفع خواهد کرد و از وابستگی به واردات می‌کاهد.

گفتنی است که مجتمع فولاد خیام در شهرک صنعتی عطار نیشابور واقع شده است. این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار احداث شده و شامل بخش‌های مختلفی از جمله کارخانه احیاء، فولادسازی، نورد و ریخته‌گری است.

خرید و فرو ش آهن آلات - آهنین افلاک





:: برچسب‌ها: آهنین افلاک , فولاد تجارت افلاک , تیرآهن , میلگرد , نبشی و ناودانی , خرید آهن , فروش آهن , محسن کاکولوند , عارف کاکولوند , گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: